שי דוד

6 אפר 20201 דקות

תיקון חדש לחוק הפרגולות וסגירת המרפסות עם זכוכיות הזזה

עודכן ב: 10 מרץ 2021

חדשות רועשות 7.4.2020

על פי עידכון שקיבלנו המועצה הארצית החליטה לסייע בתקופת הקורונה!

ולהלן תקנה חדשה שתאפשר להקים גג של זכוכית מעל מרפסת קיימת, יחד עם מסכים מתקפלים של זכוכיות הזזה במקום קירות. זאת אומרת שניתן להוסיף חדר בדירות באופן שלא יצריך אחוזי בנייה ואף בלי תוכנית חדשה. וידרוש (הליך מזורז בלבד)

באופן זה ייווצר למעשה חדר העשוי מזכוכית. שטח בשיעור 60% משטח תקרת הזכוכית יכול להיות משטחי אלומיניום או עץ. כל המבנה הזה יחשב מבחינה חוקית כפרגולה! ופרגולה, כידוע, אינה טעונה היתר.

בפועל יהיה ניתן להכניס מזגן לתוך החדר החדש הזה ולמזג אותו בקיץ וכך להוסיף למעשה חדר לכל דירה ולאפשר לנו לעבור את הקיץ הזה בצורה נעימה ומרווחת יותר.

זכוכיות הזזה למרפסת עבור סגירת מרפסת הן הפתרון הטוב ביותר כיום והיעיל ביותר עבור סגירת מרפסת שמש.

.זכוכיות הזזה הפכו להיות פופולאריות בקרב בתים ודירות פרטיות בישראל. זכוכיות הזזה הן פתרון עיצוב אלגנטי ומודרני לכל חלל ביתי כמו מרפסות וגינות, למגזר העסקי כגון סגירה באמצעות פרגולה בשילוב זכוכית הזזה לבתי קפה ומסעדות ולעסקים שונים. זכוכיות הזזה פנורמיק יוצרות קירוי לחלל הן מגנות מפני גשם,רוחות ולאבק. זכוכיות הזזה נאספות משלבות אופציה לסגירה ופתיחה ידנית של זכוכיות ההזזה בצורה מהירה, בטוחה ונוחה, חברת צל וילון מעניקה 5 שנות אחריות על מגוון מוצרי הזכוכית עבור סגירת מרפסת או פרגולה חשמלית.

    28350
    0