top of page
  • תמונת הסופר/תשי דוד

שדרוג הבית עם סגירת מרפסת לקראת חורף 2024

עודכן: 20 באפר׳

החורף כבר מזמן כאן וככל שחולפים הימים אנחנו מוצאים את עצמינו מתכנסים יותר ויותר בבית החמים והמוגן בשל מזג האוויר המתקרר, הגשמים, הרוחות וכל מה שחורף מבורך מביא בעקבותיו.

עבור רבים מאתנו, החורף מקטין את מרחב המחיה הביתי ומביא אותנו למצב בו אנחנו נאלצים להתמודד עם פחות שטח ביתי. המרפסת, החצר או הגינה יורדים לגמרי מהחשבון כאשר אין לנו כמעט אפשרות ליהנות מהם. הילדים מוצאים את עצמם מבלים שעות נוספות בין קירות הבית, אנחנו מארחים את האורחים שלנו בסלון בלי יכולת להתפרס החוצה למרפסת או לחצר ובאופן כללי אפשר לומר שמכל הבחינות תנאי המגורים נעשים צפופים יותר.

שלא לדבר על תליית כביסה בחוץ שיורדת לגמרי מהחשבון כמו גם אחסון חפצים שונים שאנחנו נוהגים לאפסן במרפסת או בגינה.

אז מי אמר שצריך להצטופף ולוותר על השטח הקיים? יש מה לעשות כדי להפוך את המרפסת לשימושית גם בחורף!




סוגרים מרפסת!

הפתרון לכל הבעיות הללו הוא אחד. סגירת מרפסת! כמה פשוט! זה בהחלט עשוי להוות פתרון מושלם כאשר הודות לאפשרות הזו, המרפסת למעשה הופכת להיות חלק בלתי נפרד מהבית או לפחות מבחינת התנאים במקום. כך שאפשר יהיה להמשיך ולבלות במרפסת כמעט כמו בקיץ. אפשר יהיה לתלות שם את הכבסים, לבלות, לשחק וכל מה שאתם רגילים לעשות במרפסת.

מובן שזה תלוי בטמפרטורה שבחוץ כאשר גם כאן ניתן ליצור סגירות איכותיות שכוללות בידוד ברמה גבוהה כך שהמרפסת לא תהיה קרה מידי וניתן יהיה בהחלט ליהנות ממנה לאורך חודשי החורף.


מרפסת חלק מהבית

לא תמיד די בסגירת המרפסת על מנת שאפשר יהיה להפוך אותה למשהו שימושי ונוח. כדי ליצור תחושה חמימה של בית, חשוב לצבוע את הקירות בצביעה איכותית. לצפייה במחירון לצביעת דירות עיינו ובחרו את הצבע שאכן יהפוך את המרפסת שלכם למה שהיא אכן יכולה וראויה להיות.

כדאי להתקין גם תריסים או כל אפשרות שתאפשר האפלה במרפסת כך שהיא תהפוך להיות שימושית ממש כמו חדר. 

כל הדברים הללו יהפכו את החלל הקיים לכזה שיהיה תמיד מזמין, נוח ונעים עבור דיירי הבית ואורחים.


מקצועיות – זה במקום הראשון

לא ממש משנה מה תבחרו לעשות עם המרפסת שלכם. בכל מקרה, אף פעם אל תוותרו על האיכות ועל המקצועיות. סגירת מרפסת היא אומנות שלא לכל מי שמתיימר לעשות אותה אכן עומד בכל הדרישות. הסגירה חייבת להיעשות בצורה מושלמת והרמטית כדי למנוע חדירה של מי גשמים או חדירה של קור ושל רוח.

כך גם עבודות הצבע חייבות להיעשות בצורה הכי מקצועית כדי להבטיח תוצאות איכות ברמה גבוהה. להזמנת צבעי בחולון כדי שתיהנו מעבודה מושלמת!

השקיעו בסגירה טובה למרפסת ותגלו שגם בחורף אתם יכולים להמשיך וליהנות מהמרפסת שלכם.

24 צפיות0 תגובות
bottom of page