top of page
  • תמונת הסופר/תשי דוד

סגירת מרפסת זכוכית ע"י זכוכיות הזזה למרפסת

עודכן: 23 בינו׳ 2022

זכוכיות הזזה פנורמיקה - הלהיט שכבש את המרפסות במדינה


חברת צל וילון המתמחה בפתרונות הצללה ופתרונות לסגירת מרפסת מציעה לכם מוצרים מתקדמים לצורך סגירת מרפסת.

כולנו אוהבים ליהנות מאיכות חיים גבוהה ואנו מוכנים לשלם סכומים גבוהים עבור בתים ודירות המעניקים לנו חוויית מגורים נעימה ואיכותית. נוף יפה וזרימת אוויר טובה בבית הם מאפיינים חשובים של איכות חיים ולכן כל אחד מאיתנו רוצה בית עם מרפסת.

המרפסת תורמת לאיכות חיינו באופן משמעותי - היא מאפשרת לנו להתרשם מהנוף ואם אנו גרים בקומות גבוהות הנוף יכול להיות מרהיב במיוחד, ברי המזל שבינינו אולי אף זכו בנוף לים; אפילו אם הים רחוק, הכחול המשתקף בעיניים מהמרחקים גורם לנו לתחושה נעימה ומרגיעה וזה בדיוק מה שנרצה בבית שלנו.

וכמובן מרפסת גדולה ופותחה יכולה לאפשר לנו ליהנות מזרימה נעימה של אוויר; גם בימי הקיץ החמים נוכל ליהנות מבריזה ים תיכונית נעימה.

המרפסת מקרינה אווירה נעימה על כל הבית ואנו אוהבים להשתמש בה לצורך אירוח ובילויים של שעות הפנאי שלנו. לפעמים אנו יושבים עם חברים על כוס בירה, לפעמים מארחים לארוחת ערב או ברביקיו במהלך סוף השבוע ולפעמים סתם יושבים בשקט וקוראים ספר להנאתנו.


חברת צל וילון היא חברת האם של חברת טופ-גלאס המייצרת ומשווקת זכוכיות הזזה מתקפלות למרפסת ומתמחה ביצור פתרונות עבור סגירת מרפסת זכוכית בישראל.


ליהנות מהמרפסת בכל מזג אוויר

למזלנו ישראל היא מדינה שטופת שמש וברוב ימות השנה אנו יכולים ליהנות מהמרפסת שלנו ללא שום הפרעה. אך ישנם ימים בהם השמש לוהטות והטמפרטורות גבוהות מידי; בימים אלו נעדיף לסגור את דלת המרפסת ולשבת בבית הממוזג. או להפך, ימים קרים בהם הרוחות מנשבות בחוזקה וגם אם הקור לא מפריע לנו, הרוח מעיפה כל דבר ואינה מאפשרת לנו ליהנות מהמרפסת ושוב אנו סוגרים את דלת המרפסת ומסתגרים בבית.

כאשר אנו סוגרים את דלת המרפסת, הדלת החוצצת בין פנים הבית למרפסת, אנו עדיין זוכים לאיזה מבט כלפי החוץ, אך אנו מאבדים את הנוף הפנורמי שהוא חלק בלתי נפרד מהחוויה. לא נרצה להפסיד את הנוף הפנורמי ולא את המרחב הנוסף שהמרפסת מספקת לנו.

אז מה עושים? כיצד שומרים על הנוף ועדין נהנים ממרפסת סגורה?

חברת 'צל וילון' מציעה לנו פתרון של וילון זכוכית למרפסת, וילון המעניק לנו פתרון מעולה!


סגירת מרפסת עם זכוכיות הזזה למרפסת

חברת צל וילון - פתרונות הצללה וסגירת מרפסת מציעה לכם פתרון לסגירת מרפסת שמש אשר יאפשר לכם ליהנות מהמרפסת שלכם בכל עונות השנה. סגירת מרפסת זכוכית מעניקה לכם פתרון גם לחורף וגם לקיץ - כאשר קר, גשום וסוער תוכלו ליהנות מסגירת חורף למרפסת בעזרת וילון זכוכית אשר סוגר את המרפסת, אך עדיין מאפשר לכם ליהנות מהשהייה במרפסת והנוף הנהדר. וכאשר מגיע הקיץ והשמש הלוהטת הופכת לבלתי נסבלת, הזכוכית למרפסת תאפשר לכם לאטום את המרפסת וליהנות מהמזגן ומבלי לוותר על הנוף המיוחד.

הפתרון שאנו מציעים לכם הוא אינו סגירת מרפסת קבועה, אלא זכוכיות הזזה למרפסת. זהו למעשה וילון זכוכית למרפסת העושה שימוש בזכוכיות נאספות וניתן לפתוח ולסגור אותו בקלות מתי שרוצים. וילון זכוכית למרפסת הוא פתרון קל לשימוש, ממש כמו פתיחת דלת הזזה. הזכוכיות נעות על מסילה ונאספות בצד אחד ומאפשרות לכם ליהנות מאוויר צח מתי שתרצו.


היתרונות והמאפיינים המרכזיים של וילון זכוכית העושה שימוש בזכוכיות נאספות הם:

גמישות - אין שום צורך בהרכבה או פירוק, אין כאן שום תהליך מסובך ואתם יכולים לסגור ולפתוח את המרפסת מתי שתרצו.

מראה עיצובי נהדר - הזכוכיות הנאספות של חברת צל וילון הן פתרון עיצובי מעולה עם גימורים באיכות הגבוהה ביותר. זהו פתרון מודרני ומתוחכם בעיצוב מינימליסטי אשר נועד לאפשר לנוף להשתקף פנימה בצורה מלאה וללא שום הפרעה. זכוכיות נאספות הן פתרון אשר אינו עושה שימוש בפרופילי אלומיניום החוסמים לכם את הנוף.

זכוכית ”אנטי סאן“ - ניתן להזמין וילון זכוכית למרפסת בציפוי אנטי סאן המספק לכם הגנה מפני קרינת השמש. זכוכית זו מאפשרת לכם להפחית את הטמפרטורות הגבוהות הנגרמות מקרינת השמש והיא יכולה להעניק לכם חיסכון משמעותי בהוצאות המיזוג.

מוצר פרימיום - זכוכיות הזזה למרפסת של חברת צל וילון הן מוצר פרימיום באיכות גבוהה, דבר המבטיח לכם לא רק מראה עיצובי מעולה, אלא גם מוצר עמיד לאורך שנים אשר יכול לעמוד בכל תנאי מזג האוויר.

וכמובן נוף פנורמי בכל עונות השנה!

אין זה מפתיע שאדריכלים ומעצבים רבים בחרו בווילון זכוכית המבוסס על זכוכיות נאספות עבור עבור וילות, דירות עם מרפסות, פנטהאוזים ואפילו משרדי יוקרה.


זכוכית מחוסמת חזקה במיוחד!

זכוכית מסך למרפסת, וילון זכוכית
זכוכית מסך למרפסת

אפשרות לתליה מלאה של זכוכית המסך מהתקרה עד לרצפה


סגירה הרמטית של החלל ע"י זכוכיות מסך לסגירת מרפסת מגנה מפני מזג אוויר, רוחות, חום, גשמים ויוצרת חדר נוסף סגור בבית הלקוח.


רוצים לסגור את המרפסת שלכם באמצעות זכוכית הזזה פנורמיק?


חברת צל וילון - יבואנית של מוצרי הצללה וזכוכיות הזזה, תעניק לכם מוצר מנצח במחיר אטרקטיבי



255 צפיות0 תגובות
bottom of page