top of page

מחיר הצללה למרפסת - סגירת מרפסת וילון למרפסת

עודכן: 5 באוק׳ 2020

סגירת מרפסת, הצללה למרפסת או וילון למרפסת ישנם המון פתרונות קראו את הפוסט.

כדיירים במדינת ישראל, התברכנו במזג אוויר שמשי, נעים וחמים כמעט לאורך כל ימות השנה. ימי השמש גם בתקופת החורף הסוערת ובקיץ,  ברכות על השמש אבל בקמות כזו היא יכולה לפעמים אפילו להעיק.

יחד עם זאת, כולנו אוהבים לצאת החוצה למרפסת, לנשום את האויר הנקי שיש בחוץ, להנות מהצמחיה, מהנוף, מהאוויר הפתוח, לשבת על כוס קפה וארוחת בוקר בסופי שבוע ובחגים, לארח בה את האנשים שהכי קרובים לנו ולשחק בחוץ ביחד עם הילדים הרי מה יותר כיף מזה?

אחוז הדיירים שנהנים ממרפסת בין אם בדירה בבניין ובין אם בבית פרטי, עולה עם השנים הן תודות לפרויקטי תמ“א למיניהם והן משום שמרפסת בבית הפכה לצורך ממשי, משהו שקשה מאוד לוותר עליו.



סגירת מרפסת בעזרת - צל וילון זיפ


מרפסת לא רק משפרת את איכות החיים בצורה ניכרת בבית, אלא גם משבחת ומעלה את מחיר הנכס. אחד האלמנטים שמומלץ לשלב הן במטרה לשמור על המרפסת והן בכדי להגן עליה מפני השמש הקופחת הוא מסך הצללה.

מחיר הצללה למרפסת משתנה בהתאם לקריטריונים הבאים:

  1. גודל מסך הצללה

  2. סוג המסך (חשמלי ידני)

  3. איכות החומרים ממנו המסך עשוי

  4. תקן של המסגרת, המחסנית והבד

צל וילון היא החברה היחידה בישראל שמציעה לצרכן הסופי קשת רחבה של פתרונות הצללה במידות סטנדרט, היישר מהמלאי, מהיבואן לצרכן, מה שמאפשר לכל אחד ואחת מכם, מצד אחד להנות ממסך הצללה מתקדם, איכותי, אשר מתאים הן לחוץ והן לפנים ופותח באופן ספציפי למזג האוויר הישראלי והים התיכוני ומצד שני להנות ממחירים ללא תחרות.


צל וילון BASIC פותח על ידי חברה ישראלית אבל מיוצר בסין ולכן החיסכון של עלויות הייצור בארץ שיכולות להיות גבוהות, מאפשר לכם ליהנות ממסך הצללה במחיר מעולה עם תו תקן אירופאי ואחריות ל-3 שנים.

הצללת מרפסת בעזרת וילון מסך - צל וילון בייסיק

החל מ 1,500 ש״ח ליחידה של 3 מ׳ רוחב על 2.7 מ׳ גובה גלילת בד



בנוסף, יש עוד מגוון של פתרונות הצללה איכותיים המותאמים לכל לקוח על פי מידות והצורך בהתאמה אישית ומיוצרים בישראל, באיטליה ובהולנד.


יתרונות נוספים של מסך צלוילון BASIC:

  • הווילון החדשני והייחודי שכבר הפך מעל 1500 מרפסות לנעימות יותר

  • פיתוח ישראלי, בלעדי וייחודי הפועל באנרגיה סולארית

  • הצללה עם 99% הגנה UV

  • מייצר פרטיות ולא פוגע בנוף

  • מראה אלגנטי ורמת גימור גבוהה

  • עמיד לגשם / חום / קור

  • מבחר גדלים וצבעים סטנדרטיים

  • התקנה פשוטה ללא חציבות ותעלות חשמל

  • חסין אש

  • דוחה עובש

  • מתאים לפנים ולחוץ

לסיכום, מזג האוויר הקיצי והחם בישראל גורם להתחממות של המרפסת ושל הבית כולו מה שמייצר חום וסינוור. בנוסף, הבניינים בישראל בנויים בצפיפות יחסית, מה שפעמים רבות מונע מאיתנו לחוש פרטיות במרחב האישי שלנו. לשם כך, מסכי הצללה למרפסת מהווים פתרון אופטימלי עבור מרפסות מכל הסוגים והגדלים, קל מאוד להתקין אותם והם מעניקים צל לאורך כל ימות השנה.


514 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שדרוג הבית עם סגירת מרפסת לקראת חורף 2024

החורף כבר מזמן כאן וככל שחולפים הימים אנחנו מוצאים את עצמינו מתכנסים יותר ויותר בבית החמים והמוגן בשל מזג האוויר המתקרר, הגשמים, הרוחות וכל מה שחורף מבורך מביא בעקבותיו. עבור רבים מאתנו, החורף מקטין א

bottom of page