top of page
  • תמונת הסופר/תשי דוד

יצירת פתח רחב יותר למרפסת בעזרת ניסור בטון



מרפסת הבית הוא מקום שאפשר ליצור בו שינויים שונים ולהסב אותו למטרות ולשימושים שונים. מובן שברוב המקרים יהיה צורך לערוך בו שינויים כאלה ואחרים כדי להתאים אותם למטרה. כמו סגירה של המרפסת, בניית פרגולה במרפסת וכן הלאה. יש מקרים אשר בהם יהיה גם צורך לשנות את הפתח היוצא אל המרפסת וזאת על ידי הרחבת הפתח הקיים בקיר הבטון של הבית. כאן מדובר יהיה בפרויקט מורכב יחסית שידרוש עבודה של אנשי מקצוע המומחים לתחום הזה של קידוח וניסור בבטון.


איך מנסרים את הבטון?

ניסור של קיר בטון זה לא כמו ניסור של קיר רגיל. בעוד שניסור בקיר בלוק לא ידרוש עבודה עם כלים מיוחדים, הרי שניסור בקיר בטון דורש כלים ייעודיים המתאימים לעבודה כזו כמו גם ידע מקצועי של אנשי מקצוע מנוסים שיודעים איך וכיצד לתפעל את הכלים הללו ואיך ליצור את הניסור בצורה הכי אומנותית והכי מדויקת.

ניסור בטון נעשה כיום בעזרת מסורי יהלום. מדובר בטכניקות מתקדמות המאפשרות ביצועים מהירים מאוד של ניסור שנעשה באופן מאוד מדויק ומאוד ממוקד. התוצאה היא בדיוק כפי שרוצה הלקוח כאשר אין כל צורך לבצע אחר כך תיקונים ושיפוצים לאחר ביצוע הניסור. שלא כמו בכלי קידוח אחרים שעלולים להותיר אחריהם שברים וסדקים ברחבי הקיר.


ניסור בטון במסור יהלום מונע סיכונים מיותרים

אם החלטתם להרחיב את הפתח הפונה אל המרפסת ומדובר בקיר בטון, הרי שנדרשת ערנות גבוהה וזהירות יתירה בבחירת בעל המקצוע שיעשה את העבודה. היות וניסור של קיר בטון דורש בדיקה יסודית של הקיר על כל המכלול. זה אומר בדיקה האם ישנן תשתיות שעוברות בתוך הקיר ואלו עלולות להינזק בעקבות ניסור בלתי מבוקר, זה כולל גם בדיקת מהנדס שיוודא כי אין כל סיכון בניסור של הקיר וכי המבנה לא יסתכן בעקבות כך.

מעבר לזה, חשוב לוודא כי אנשי המקצוע יש להם את הניסיון ואת הידע המקצועי בביצוע העבודה וכי הם ידעו לעשות את המוטל עליהם בצורה הכי בטוחה בלי לפגוע בעצמם ובסביבה.

למה דווקא מסור יהלום?


לפני שאתם נכנסים לבדוק מחירון ניסור בטון, חשוב שתהיו מודעים ליתרונות של מסור היהלום כדי שתבינו עד כמה נכון ונחוץ לשלם דווקא על השירות הזה.

מסור היהלום הוא מסור עוצמתי וחד. מדובר במסור שיש לו מנוע עוצמתי במיוחד עם להבים חדים מאוד. הלהבים מצופים בפתיתי יהלום כתושים כאשר זה מה שבעצם הופך את המסור לחד וממוקד כפי שהוא.

התוצאות של ניסור במסור היהלום יהיה חד, מדויק ועונה באופן מושלם על הדרישות.

מעבר לכך, ניסור במסור היהלום הוא ניסור נקי שלא מותיר אחריו פסולת רבה האופיינית לניסור קירות בטון.

זאת משום שהניסור נעשה בליווי זרם מים הסופח אליו את האבק.

43 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שדרוג הבית עם סגירת מרפסת לקראת חורף 2024

החורף כבר מזמן כאן וככל שחולפים הימים אנחנו מוצאים את עצמינו מתכנסים יותר ויותר בבית החמים והמוגן בשל מזג האוויר המתקרר, הגשמים, הרוחות וכל מה שחורף מבורך מביא בעקבותיו. עבור רבים מאתנו, החורף מקטין א

bottom of page