top of page
  • תמונת הסופר/תשי דוד

זכוכיות הזזה מתקפלות למרפסת, מידע חשוב

עודכן: 23 בינו׳ 2022

בשנים האחרונות אנו רואים שמרפסות הדירות אותם מספק הקבלן עוברות שדרוגים והופכות למרפסת שמש בוטיק המציעה חלל אירוח נוסף בבית. עם זאת החשש מפני גשמים, רוחות, אבק, שמש וחרקים גורמות לחלל המופלא הזה להיות פחות שימושי במהלך כל השנה, לכן בעלי דירות רבים מחליטים על סגירת מרפסת באמצעות זכוכיות הזזה מתקפלות.



זכוכיות הזזה למרפסת


להלן מספר שאלות נפוצות שיעזרו לכם להבין האם אתם אתם גם יכולים לבצע סגירת מרפסת באמצעות זכוכיות הזזה מתקפלות למרפסת


  1. האם אוכל לסגור את מרפסת הדירה שלי עם זכוכיות הזזה?

  2. מהן הבעיות הנפוצות עם סגירת זכוכיות הזזה?

  3. האם אני יכול להיקנס על ידי העירייה?

  4. האם אשלם יותר ארנונה על הנכס שלי?

  5. בפוסט זה נענה על כל השאלות הללו.

  6. גלה כיצד לבחור זכוכיות הזזה עבור סגירת מרפסת באמצעות וילון זכוכית פנורמי


זכוכיות הזזה. סגירת מרפסת

סגירת מרפסת שמש עם זכוכיות הזזה מתקפלות

בטח כבר שמתם לב לפופולריות של השימוש במוצר זכוכיות הזזה מתקפלות עבור סגירת במרפסת גורמה בנכסים חדשים. הביקוש הוא כזה שחברות בנייה רבות מקטינות את שטח הרצפה הפנימי של הדירות, כך שמוקדש חלל מיוחד לבניית מרפסת שמש. מרפסות הגורמה הידועות תופסות את מקומן באופן כזה שהחלל משמש יותר למפגשים חברתיים בין משפחה לחברים מאשר מהחדרים הפנימיים, כמו המטבח או הסלון.


מהי דעת העירייה ביחס לסגירת מרפסת שמש עם זכוכיות הזזה?

הדבר הראשון אותו תצטרך לבדוק הוא אם זיגוג המרפסת הוא בהתאם לכללי הבית המשותף של הבניין שלך, והאם הוא אינו מביא שום סיכון למבנה או לשינוי החזית ואז לאשרו על ידי האסיפה של ועד הבית, על פי חוק הפרגולות החדש שאושר ב..


מה ההשלכה של סגירת מרפסת שמש עבור ערך הנכס?

סגירת מרפסת ע"י זכוכיות הזזה מתקפלות מקפיצה את ערך הנכס מכיוון שלאחר ביצוע ההתקנה ניתן להשתמש במרפסת כחדר נוסף בבית, ניתן להצל אותו בעזרת וילונות ולהפוך את המרפסת לחדר עבודה, המשך של הסלון, חדר אוכל נוסף, חדר משחקים, מרפסת ברביקיו וניתן להשתמש במרפסת הסגורה בכל מזג אוויר.



דעת ועד הבית והשכנים ביחס לסגירת המרפסת

יהיה עליכם לבדוק אם ועד הבית המשותף שלכם מאשר את סגירת המרפסת עם וילון זכוכית, ואם כן, מהן ההחלטות שאתם צריכים לקחת בחשבון שיש לבצע על מנת שחזית הבניין לא תשתנה וערך הבניין לא ייפגע. ככל הנראה הפרטים הבאים ייקבעו:

צבע וכמות האלומיניום במבנה.

עובי זכוכית, צבע וסוג.


מהם ההנחיות בנוגע לנושא סגירת מרפסת בבניינים ישנים?

כל שינוי בחזית המבנה מצריך הגשת בקשה להיתר בנייה. במידה וההיתר מאושר, ניתן לבצע את הסגירה. יש הרבה עיריות שמעלימות עין בסגירה של אלומיניום וכדומה.


אם כבר החלטת שאתה רוצה לסגור את המרפסת שלך עם זכוכיות מתקפלות למרפסת הקפידו להתייעץ בנושא עם אדריכל, מהנדס בניין או עורך דין שעוסק בתחום.

לקריאה נוספת על היתר בנייה למרפסת לחצו על הלינק.


וצים לקרוא עוד על סגירת מרפסת זכוכית לחצו על הלינק


130 צפיות0 תגובות
bottom of page